Returnering af varer

For at returnere en ordre eller vare skal du oprette en returnering via vores chatbot.

Her får du mulighed for at bruge vores returlabel.

Opret retursag ved at klikke her.

Vælg punktet Returnering.

Når du sender varen retur, skal du sørge for at medsende alt, hvad der oprindeligt fulgte med, herunder emballage, manual og evt. tilbehør. Husk at vedlægge en kopi af din ordrebekræftelse eller faktura, så vi kan identificere returforsendelsen.

BEMÆRK: Når du sender varen retur, må du ikke klistre retursedler eller andet direkte på salgsemballagen. Pak varen ind i en pose eller noget papir, så forsendelseslabel og andet ikke klistrer direkte på varens emballage. Dette vil nemlig forringe varens salgsværdi, og vi vil derfor ikke kunne tage den retur.

Som udgangspunkt bliver pengene returneret til det betalingskort eller konto, der blev brugt ved købet. Ønskes pengene returneret til en anden konto så skal vi bruge registreringsnummer og kontonummer til den konto.

OBS: Husk at vedlægge ordrenummer eller fakturanummer i forsendelsen, så returafdelingen kan se hvilken ordre der sendes retur.

Hvornår modtager jeg pengene for det jeg har sendt retur?

Som udgangspunkt behandler vi returvarer hver dag. Det kan i travle perioder tage 2-4 hverdage. 

Hvis du har betalt med dankort/kreditkort føres beløbet retur til kontoen som betalingen er trukket fra.

 

Betalingskort
avXperten
OBS! Din bestilling er først bindende, når vi har bekræftet din ordre.
Menu Kontakt
Kurv
Søg
Vi sender pakken i dag
Bestil inden kl. 20.30
Robotstyrede priser
Sikrer dig en god pris
60 dages returret
Vi hjælper altid
E-handel siden 2007
Køb hos en dansk butik