Brevbakker
Brevbakker til nem og sikker opbevaring af dine fysiske papir dokumenter. Brevbakker er geniale til optimal organisering af dine dokumenter, så du har et godt system til dem.
Kan stables med flere i samme serie
Kan stables lodret eller forskudt i 3 positioner
Kan stables med flere i samme serie
Kan stables lodret eller forskudt i 3 positioner
Kan stables med flere i samme serie
Kan stables lodret eller forskudt i 3 positioner
Kan stables med flere i samme serie
Kan stables lodret eller forskudt i 3 positioner
Kan stables
Nem opbevaring af dokumenter og lignende
Stabilt stativ
Giver let adgang til dine dokumenter
Med farveinddeling
Velegnet til praktisk opbevaring og organisering
Med farveinddeling
Velegnet til praktisk opbevaring og organisering
Med farveinddeling
Velegnet til praktisk opbevaring og organisering
Med farveinddeling
Velegnet til praktisk opbevaring og organisering
Med indbygget lås med nøgle
A4-størrelse
Med lås på øverste hylde
Velegnet til praktisk opbevaring og organisering
Stabelbar
Leveres med praktisk inddeler
Stabelbar
Leveres med praktisk inddeler
Til praktisk opbevaring af dokumenter og breve
Stabelbar
Fremstillet i genanvendte materialer
Med skrå front, der forhindrer papirne i at glide ud
Fremstillet i genanvendte materialer
Med skrå front, der forhindrer papirne i at glide ud
Fremstillet i genanvendte materialer
Med skrå front, der forhindrer papirne i at glide ud
Kan stables lodret eller forskudt
Med forskellige farver til farvekoordinering
Med farveinddeling
Velegnet til praktisk opbevaring og organisering
Med farveinddeling
Velegnet til praktisk opbevaring og organisering
10 skuffer med forskellige farver
Til praktisk og stilfuld opbevaring
Stabelbar
Praktisk opbevaringsløsning
Stabelbar
Praktisk opbevaringsløsning
Stabelbar
Praktisk opbevaringsløsning
Brevbakker - Sikker opbevaring af dine dokumenter
Har du brug for et sted, hvor du kan opbevare de dokumenter og papirer som du ofte har fat i, eller skal bruge en bakke hvor dine medarbejdere kan lægge nye papirer?
Så kan det være at du har brug for en eller flere brevbakker, som du kan have stående på skrivebordet, så du altid har adgang til hurtigt opbevaring af forskellige papirer, dokumenter og andet.
Hvis du arbejder på et kontor, hvor i ofte skal dele dokumenter, så kan det være at det kan være godt at have en brevbakke stående på skrivebordet, så der altid er et sted at lægge papirerne, så de ikke fylder rundt omkring på selve skrivebordet.
Det giver dig mulighed for at kunne fokusere på arbejdet uden at forskellige papirer, dokumenter eller notater ligger i vejen for dig.
Så kan du se på dokumenterne senere hen, når du har tid til det, da de stadig ligger klar til dig på skrivebordet, så du ikke glemmer dem i løbet af dagen.
3 Ting du bør overveje når du køber brevbakker
Har du behov for et sted, hvor du kan lægge dine dokumenter på skrivebordet, så det ikke fylder over det hele, så kan en brevbakke hjælpe dig godt på vej.
Du kan herunder finde en række forslag til overvejelser du bør gøre dig, når du skal have en brevbakke, så du er bedre stillet til at kunne vælge den type der passer til dine behov.
#1 - Fordele ved en brevbakke
Fordelen ved at have en brevbakke på skrivebordet er at du har bedre mulighed for at kunne rydde op i dine dokumenter, og derved få en del mere styr på hvor alle dine papirer er henne.
En brevbakke giver dig mulighed for bedre at kunne organisere dine dokumenter, papirer, brochure og hvad du ellers kan have liggende på dit skrivebord, så det både ser pænere og mere rent ud.
Det giver dig også mere plads på skrivebordet til at kunne arbejde, så du ikke konstant skal flytte rundt på de eksisterende papirer, der ligger i vejen for dig.
En brevbakker gør det også lettere for dig at kunne tilgå de dokumenter du har liggende i bakken, så du ikke skal til at dykke ned i en dyb skuffe, eller en række mapper på reolen for at kunne finde de rigtige dokumenter du har gemt væk.
Du kan have brevbakken enten stående på skrivebordet, på en hylde, eller bare ovenpå nogle skuffer eller andre borde, så den ikke fylder på dit eget skrivebord.
Det giver dig stor fleksibilitet i hvordan du kan indrette dit kontor, så du får den bedst mulige organisering af din plads og rum til opbevaring.
Brevbakken kan også være god at have på kontoret, hvis du og dine kollegaer måske har skæve pauser, men hvor i skal kunne aflevere dokumenter til hinanden.
Så kan du let lægge papiret i en aftalt brevbakke, så dine kollegaer kan se at der ligger et nyt dokument til dem klart, når de kommer tilbage fra deres egne pauser.
Det øger flowet og effektiviteten på kontoret, så der ikke er nogen dokumenter der bliver gemt væk eller forlagt, fordi at der er et stort rod på skrivebordet.
#2 - Størrelsen på brevbakken
Hvis du skal have en brevbakke, så kan det være en god ide at overveje hvor stor den skal være, så den både passer ind i dit kontor og få den kan have plads til de dokumenter, som du skal bruge.
Skal du bare bruge en brevbakke som et sted, hvor kollegaerne kan lægge dokumenter til dig, når du ikke er på kontoret, så kan det være du bare skal have en lille brevbakke, der ikke har flere skuffer eller bakker i sig.
Så kan du hurtigt se, når der ligger noget klart til dig, som du skal se på, hvilket er med til at sikre et hurtigt og effektivt workflow gennem virksomheden.
Hvis du hellere vil have en brevbakke, som du kan bruge til dokumentopbevaring, så kan det være at du gerne vil have flere bakker eller skuffer i brevbakken, så du har flere lag som du kan bruge til at organisere dine papirer.
Så kan du f.eks. bruge den øverste bakke som modtagerbakke, hvor nye dokumenter kan bliver lagt, mens at de nedre bakker kan blive brugt til opbevaring af brochure eller papirer, som du ofte skal bruge.
Det giver dig direkte adgang til dine dokumenter, så du ikke skal til at lede efter dem i skuffer eller mapper for at kunne finde dem frem, når du skal bruge dem.
Antallet af bakker/skuffer på brevbakker:
- 1 Skuffe
- 3 Skuffer
- 4 Skuffer
- 5 Skuffer
- 6 Skuffer
- 10 Skuffer
Du kan få brevbakker med helt op til 10 skuffer, så du kan være sikker på at have plads nok til langt de fleste af dine dokumenter, og så du har mulighed for at kunne inddele dem efter forskellige kategorier.
Det giver dig et bedre overblik over hvilke type dokumenter du har liggende, så du bedre kan organisere opbevaringen derefter.
#3 - Brevbakkens Design
Skal du have en brevbakke stående på kontoret, så kan det være at du bør overveje hvilket design brevbakken skal have, så den bliver en del af dit kontors indretning.
Der findes et stort sortiment af forskellige brevbakker på markedet, hvor du kan få dem både i forskelligt design og med et stort udvalg af farver.
Du kan bl.a. få brevbakker i forskellige materialer, om det så er stål og andre metaller, eller forskelligt plastik, så kan du sikkert finde et materiale, som du synes passer ind i dit kontors indretning.
Du kan også få brevbakker der ligner mere et standard skuffekabinet, hvor du ikke kan se dokumenterne direkte, men først skal hive skuffen ud for at kunne få fat i dem.
Det betyder også at andre folk ikke kan se dine dokumenter ved bare at gå forbi, og det kan være at du har nogle vigtige papirer, som andre folk helst ikke skal kunne se.
Så kunne et skuffekabinet måske være et bedre valg end en brevbakke i dette tilfælde.
I mange tilfælde vil det komme ned til smag og behag, hvilket design der passer til den brevbakke som du skal have, da det kun er dig der kan lave den overvejelse.
Nok den hurtigste levering jeg har prøvet i DK, flot.
22-04-2024