avXperten

FAQ

Betaling

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Du kan betale online ved brug af Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, American Express, Diners Club, PayPal, ViaBill, MobilePay eller ved bankoverførsel.

Alle transaktioner gennemføres via krypteret linie direkte til PBS.

Kan man få tilsendt faktura med kredit?

Hvis I er en virksomhed og har et SE nummer, CVR nummer eller P nummer kan i få varerne tilsendt og faktura med op til 30 dages kredit.
Kontakt os venligst via e-mail eller telefon 86 32 71 71 og oplys bestilling og leverings/fakturerings-adresse.

Kan vi betale via EAN fakturering?

Vi sender elektronisk faktura til offentlige virksomheder og institutioner. Læs her hvordan bestilling/betaling foregår: Betaling via EAN nummer

Hvornår bliver betalingen hævet på min konto?

Betalingen hæves samme dag bestillingen afsendes fra vores lager.
Hvis en eller flere varer er udsolgt og bestillingen derfor først sendes senere vil betalingen ikke blive hævet før bestillingen afsendes fra os.
Hvis vi delleverer bestillingen, kan vi hæve beløbet af flere omgange.

Kan jeg betale via bankoverførsel?

Ja, du kan betale via bankoverførsel. Dette vælges blot som betalingsmetode i kassen.

I modtager ikke den betalingmetode jeg gerne vil benytte?

Vi modtager alle de mest udbredte betalingsmetoder i Danmark. Hvis der er et du synes vi mangler er du meget velkommen til at kontakte os, og vi vil vurdere om vi i fremtiden skal tilbyde denne betalingsmetode.

Hvorfor bliver mit betalingskort afvist?

Den mest almindelige grund er indtastningsfejl. Kontroller venligst at du har indtastet cifrene på forsiden af kortet, udløbsmåned/år samt kontrolcifrene på bagsiden af kortet.

Alle cifre skal indtastes uden mellemrum.

Hvis du anvender Visa Electron kan fejlen skyldes at der ikke er dækning på kortet. Visa Electron kan ikke overtrækkes, så i tilfælde af manglende dækning vil kortet blive afvist.

Hvis ovenstående ikke løser problemet er du meget velkommen til at kontakte os.

Er de viste priser inkl. moms?

Ja, alle priser er inkl. 25% dansk moms.

Er det sikkert at betale online?

Ja, alle indtastede informationer sendes krypteret direkte til PBS.
avXperten har ikke mulighed for at gemme kreditkortoplysninger.

Alle transaktioner krypteres efter SSL protokollen, med 128 bit kryptering.
Derudover er hele avXperten krypteret med 2048 bit og godkendt af Verisign.


Bestilling

Hvad gør vi som offentlig virksomhed/institution?

Vi sender elektronisk faktura til offentlige virksomheder og institutioner. Læs her hvordan bestilling/betaling foregår: Betaling via EAN nummer

Vi er en virksomhed. Kan vi bestille og få faktura tilsendt?

Ja. Hvis I er en virksomhed og har et SE nummer, CVR nummer eller P nummer kan i få varerne tilsendt og faktura med op til 30 dages kredit.
Kontakt os venligst via e-mail eller telefon 86 32 71 71 og oplys bestilling og leverings/fakturerings-adresse.

Hvornår skal jeg senest bestille for at få bestillingen i morgen?

Ordren skal afgives inden kl 16.30 på hverdage. Så afsendes den samme dag, og bør ankomme hos dig næste hverdag.

Hvis klokken er over 16.30 på hverdage eller det er weekend/helligdag vil ordren blive sendt næste hverdag.

Kan jeg ændre en bestilling jeg har foretaget?

Hvis bestillingen ikke er afsendt endnu kan vi ændre leveringsadressen.

Hvis du ønsker at ændre bestillingens indhold bedes du kontakte os. Vi vil da slette bestillingen, og du kan derefter foretage en ny bestilling.

Kan jeg få leveret i udlandet?

I visse tilfælde kan du. Kontakt os venligst for at aftale nærmere.

Jeg oplever en teknisk fejl når jeg prøver at bestille?

Kontakt os venligst, og oplys hvilken fejl du oplever. Vores kundeservice kan herefter løse problemet hurtigst muligt.

Hvem kan handle hos jer?

Vi handler med private kunder, erhvervskunder samt offentlige virksomheder, institutioner og myndigheder.

Hvorfor bliver varerne ikke lagt i indkøbskurven?

Det er nødvendigt at aktivere cookies i din browser. En cookie tillader hjemmesiden, midlertidigt, at gemme oplysninger om hvilke varer der er i kurven. Oplysningerne slettes igen, straks du forlader hjemmesiden.

Hvorfor har jeg ikke fået en ordrebekræftelse pr. e-mail?

Kontroller venligst om mailen er blevet opsnappet af dit spam-filter. Det sker ofte at vore udsendte ordrebekræftelser opsnappes af disse filtre, da filtrene kan se at mailen er sendt automatisk af en hjemmeside, og derfor fejlagtigt opfatter den som spam.


Forsendelse og levering

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du bestiller hverdage inden kl. 16.30 bliver varerne afsendt samme dag. Du bør derfor modtage forsendelsen næste hverdag.
Bestillinger som er foretaget i weekenden eller på helligdage bliver afsendt næste hverdag, og leveres hverdagen efter.

Jeg har ikke fået min forsendelse?

Hvis forsendelsen er sendt som en pakke har du modtaget et sporingsnummer via mail. Dette sporingsnummer kan du anvende til at spore forsendelsen.

Hvis forsendelsen er sendt som brev, og du ikke har været hjemme på leveringstidspunktet skal Postnord aflevere en afhentningsseddel i din postkassen. Det sker desværre sommetider at postarbejderen glemmer at aflevere denne seddel.
Kontakt din lokale postkontor og hør om de har et maxibrev (ikke en pakke) liggende til dig. Det løser stort set altid problemet.

Kan jeg få leveret på min arbejdsplads?

Ja. Indtast venligst leveringsadressen i felterne som dukker op når du trykker på "Klik her for alternativ leveringsadresse" knappen i kassen.
Husk at skrive virksomhedens navn samt dit eget navn, så personen der modtager posten i virksomheden ved hvem der skal have forsendelsen.

Hvem leverer min forsendelse?

Du kan frit vælge mellem Postnord, DAO eller GLS.

Kan jeg afhente min bestilling hos jer?

Ja, sådan gør du:

Bor du i nærheden af Grenaa, har du mulighed for at afhente dine forudbestilte varer gratis ved vores lager på Teknologivej 15, 8500 Grenaa. Lageret ligger i bunden af Teknologivej 15, hvor der er en lille parkeringsplads foran bygningen. Benyt den hvide dør, hvor der står ”avXperten – Kundeindgang”. Her er der opstillet 45 afhentningsbokse, hvor vi lægger ordrer ud, som er bestilt til afhentning i BOX.

Åbningstider
Kundeindgangen er åben for adgang:
Man-fre: 09.00 – 17.00

Deadlines for bestilling:
Man-fre: Bestil før kl. 15.00 og ordren er klar i BOX samme dag – ellers er ordren klar næste hverdag fra kl. 11.00.
Lør-søn: ordren er klar næste hverdag kl. 11.00

Hvordan gør man?
Når du har lagt varen i kurven og udfyldt kundeoplysninger samt betalingsoplysninger, vil du under leveringsmetode kunne vælge ”Hent selv i BOX”. Herefter fratrækkes leveringsomkostningerne i din bestilling så du ikke betaler fragt.

Jeg får ikke ”Hent selv i BOX” mulighed?
Vores system har muligvis ikke fundet dit postnr. tæt nok på vores lager. Indsæt ”8500” som postnr eller klik her.

Hvornår kan jeg afhente mine varer?
Indenfor åbningstiden tager det normalt 2 timer fra du har afgivet ordren til du kan afhente i BOX.
Vi sender dig en mail, når din ordre ligger klar. Vælger du at angive et mobilnummer under BOX levering, sender vi dig også en sms.

Jeg har ikke modtaget besked om afhentning?
Har du ikke modtaget besked om afhentning og har du bestilt inden for vores deadline, skal du kontakte os med det samme. Det kan skyldes en systemfejl, at du ikke har modtaget besked.

Hvis du har bestilt en vare, som er i restordre, kan ordren ikke komme i BOX.

Fysisk ekspedition
Der er ikke mulighed for fysisk ekspedition. Har du brug for gode råd og vejledning, er du velkommen til at ringe til vores kundeservice på tlf. 86 32 71 71.

Returvarer
Du kan gratis aflevere varer retur ved vores lager. Ring på klokken i vores BOX rum og der vil komme en lagermedarbejder og tage imod. Husk at medbringe ordrenummer eller fakturanummer.


Fortrydelse/returnering

Hvad gør jeg når jeg vil sende en bestilling retur?

Du kan returnere en bestilling op til 30 dage fra den dag du modtog forsendelsen.
Hvis du ønsker at returnere bestillingen bedes du pakke varerne ned som da du fik dem, vedlægge faktura eller ordrenummer. Skriv også gerne hvorfor du returnerer bestillingen og vedlæg det i forsendelsen. Returforsendelsen skal sendes retur til:

avXperten
Mrk: Retur/RMA
Teknologivej 15
8500 Grenaa

Hvornår modtager jeg pengene retur for det jeg har returneret?

Som udgangspunkt behandler vi returvarer hver dag. Det kan i nogle tilfælde tage 2-3 dage.
Hvis du har betalt med dankort/kreditkort føres beløbet retur til kontoen som betalingen er trukket fra


Fejl og mangler

Den modtagne vare er beskadiget. Hvad gør jeg?

Send os venligst en e-mail hvori du oplyser hvad der er beskadiget og hvordan du tror det er sket.
Vedhæft gerne et billede af den beskadigede vare.
Vi vil så kunne vurdere skaden med det samme og sende dig en ny vare, refundere beløbet eller finde en anden løsning.

Den modtagne vare er defekt. Hvad gør jeg?

Send os venligst en e-mail hvori du oplyser hvad defekten er.
Vi vil så kunne vurdere defekten med det samme og sende dig en ny vare, refundere beløbet eller finde en anden løsning.

Hvad gør jeg hvis der mangler en eller flere varer i forsendelsen?

Send os venligst en e-mail hvori du oplyser hvad der mangler.
Vi vil så undersøge hvordan fejlen er sket, og hurtigt kontakte dig med en løsning.


Andre spørgsmål

Kan man ringe til jer?

Ja, vores kundeservice sidder klar ved telefonerne Mandag til Torsdag fra kl 09.00 til 17.00 og Fredag fra kl 09.00 til 15.00.
Vores telefonnummer er 86 32 71 71.
Du er også meget velkommen til at sende os en email.

Hvordan får jeg en rabatkode?

Du kan få en rabatkode når der gennemføres kampagner her på hjemmesiden eller andre hjemmesider og events.

Hvordan ved jeg hvilken vare der passer til mit udstyr?

Du er altid velkommen til at kontakte os og få gode råd og vejledning. Både før og efter køb. Vore kyndige medarbejdere er altid klar til at hjælpe.

Må jeg linke til Jer?

Ja, du er mere end velkommen til at linke til samtlige sider på www.avXperten.dk

E-mærket

 

Betalingskort